mandag 2. august 2010

Velkommen til min nye blogg!

Jeg har allerede en blogg på blogg.no, men for å skille interesse og privatliv så har jeg valgt å opprette en egen blogg for interessen min som er grønne alternativ. Her kommer jeg til å legge ut tester av ulike økologiske/organiske produkter, skrive litt om hvilke stoffer som er skadelige, ikke minst hvorfor, og hvor disse stoffene kan dukke opp!

Jeg har en datter som ble født 22 mars 2010, og hun var desidert den største motivasjonsfaktoren til en grønnere livsstil! Jeg ønsker at hun skal få en så grønn start som mulig, slik at jeg kan med god samvittighet si at jeg har gjort det jeg kan for å forhindre atferdsvansker, eksem, allergier, astma osv.

Med denne bloggen håper jeg å spre inspirasjon, og være en type oppslagsverk i virrvaret av informasjon. Skal prøve å unngå “klipp og lim” av tung informasjon, og heller prøve å skrive det i egne ord, mer lettlest. Jeg er også veldig gla i å bruke bilder i innleggene mine (se bort fra dette første, såklart), og helst mine egne illustrasjonsbilder. All kopiering av tekst og bilder fra denne bloggen er forbudt og vil bli anmeldt. Derimot så må dere gjerne linke til bloggen min, og hvis dere vil låne bilder så er det bare til å spørre om lov.

Er ikke sikker på når mitt første ordentlige innlegg dukker opp, men skal få orden på design, oppsett og litt diverse først. Valgte blogspot denne gangen, slik at jeg kan teste ut Windows Live Writer (veldig fornøyd sålangt!).

Ellers så er det bare til å følge med!

- Lill Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails