fredag 13. august 2010

Weleda mandel ansiktspleie

I posten dumpet det ned en tykk konvolutt for et par uker siden. Må påpeke at det ikke er en sponsorpakke, da jeg ikke har noen sponsorer. Da jeg var gravid så registrerte jeg meg for en gratispakke, men den så jeg aldri noe til. Mulig at jeg dermed automatisk får noen småprøver innimellom.

 

020820101039

Det jeg fikk var hvertfall 3 små prøver på Weleda sin ansiktspleie. De har tre serier for tre hudtyper; mandel for sensitiv hud, iris for tørr hud og villrose for moden hud. HER kan du melde deg opp for gratisprøver til din hudtype. Merk at det kan ta en stund før man eventuelt får prøve i posten.

 

Jeg mottok mandel renselotion, fuktighetskrem og ansiktsolje. Har ikke fått testet de ut enda, men gleder meg til å begynne.

Grønn Hverdag har testet 42 ansiktskremer som er å finne på det norske markedet. Kun 10 av kremene anbefales, og to av de er Weleda mandel.

Helt til slutt ønsker jeg å vite om du har fått en slik gratisprøve-pakke av Weleda, gjerne hvor lang tid det tok fra du registrerte deg til du mottok prøvene. Dersom du allerede har fått testet de, vil jeg gjerne høre om dine egne erfaringer også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails