lørdag 7. august 2010

Brettebleier

Første gang publisert: 21. mai 2010
Fant ut at siden jeg har en tøybleie test-periode, så må jeg jo teste ut brettebleier også. Fordelen med disse er at de tar liten plass, tørker fort, og er enkle å ta med seg. Kikket på brettefilmer på youtube og syntes det så kjempe lett ut. Trenger bare en sperrebleie utenpå, og det fikk jeg jo i testpakken min fra Lev Logisk.

Disse brettebleiene fra Name it, kjøpte jeg på Hurlumhei for 100 kr. Det er en pakke med 8 bleier. Med tanke på at andre steder så koster brettebleier 120 kr for 4 stk, så var dette et godt kjøp. Nå plasker de i vaskemaskina, og det som er bra med brettebleier er at de faktisk anbefaler at de tørkes i tørketrommel. Så da er det bare til å tørke dem sammen med håndkler og sengetøy.
Dersom jeg finner ut at brettebleier ikke er noe for meg, så kan de fint brukes som vaskekluter/gulpekluter istedet.
Hvordan man bretter og tar på en brettebleie kan du se HER.

Har du prøvd brettebleier?

2 kommentarer:

  1. Når jeg skal trykke på HER for og se filmene så skjer det ingenting. Håpte på og se filmen du ambefalte.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror ikke det var linka til film, men til et annet innlegg, har hvertfall fiksa linken, så nå skal den funke :) (beklager sent svar, men bruker ikke denne bloggen mer)

      Slett

Related Posts with Thumbnails